Over de stichting

Omdat het voor de omgeving moeilijk is om iets te doen heeft Bryan’s opa, Jan Oosterveld, aangegeven ervoor te zorgen dat Bryan mobiel blijft. Om dit te realiseren heeft hij een stichting opgericht welke verschillende bedrijven en particulieren heeft benaderd om deel te nemen in deze stichting om in eerste instantie een bus aan te schaffen voor zijn kleinzoon, Bryan-Jan Oosterveld.
Het is mogelijk gebleken om binnen een paar maanden voldoende middelen in te zamelen om tot aankoop van een bus over te gaan. Een bus welke ondertussen sinds begin februari 2009 middels een bruikleenovereenkomst gebruikt wordt door en vooral voor Bryan. Deze bus is en blijft eigendom van de Bryan-Jan Oosterveld stichting en zal na Bryan naar een ander kind in bruikleen gegeven worden.
De stichting heeft als doel om kinderen met Haltia Santavuori te ondersteunen. Dit kan op verschillende manieren plaatsvinden. Zo heeft de stichting onder andere ook de mogelijkheden om tevens te technisch te adviseren op het gebied van woningaanpassingen en de realisatie de techniek te begeleiden.

Laatste bericht

9 Juni 2010

De Stichting Bryan Jan Oosterveld is vandaag Online gegaan.

0 reacties | volledige artikel