Weblog

Website stichting Bryan-Jan Oosterveld online

9 Juni 2010

De Stichting Bryan Jan Oosterveld is vandaag Online gegaan.

Mic-key button

14 Oktober 2008

Nee het gaat hier niet om een souvenier uit Euro Disney. Bryan heeft vier maanden geleden een PEG sonde gekregen die gebruikt wordt voor voeding, drinken en medicijnen. Een PEG sonde is een tijdelijke oplossing en moet eens per jaar worden vervangen waarvoor steeds opnieuw een narcose gegeven moet worden.

Villa Pardoes

19 September 2008

In juni zouden wij naar villa pardoes gaan. Toen kon het niet doorgaan in verband met het plaatsen van de PEG sonde. Op dat moment jammer maar wij hebben vorige week een herkansing gekregen. Dit is een fantastische week geworden. Echt geweldig. Wij troffen een groep die binnen een paar dagen zeer hecht werd. Het is onvoorstelbaar hoe snel een groep naar elkaar toen kan groeien.

Doe een wens dagen Bryan

30 Mei 2008

Dankzij de aanmelding van Bryan's tantes is hij Bij Cars geweest. Hiervoor zijn wij van 11 maart tot en met 14 maart 2008 naar Euro Disney geweest. Dit was een hele bijzondere ervaring.

Laatste bericht

9 Juni 2010

De Stichting Bryan Jan Oosterveld is vandaag Online gegaan.

0 reacties | volledige artikel